دکوراسیون داخلی

حمام های لوکس با سنگ مرمر

سنگ مرمر از جمله سنگ های تزئینی بسیار زیباست که در طراحی حمام مورد استفاده قرار می گیرد. مرمر جزء سنگ های آهکی است که دارای تنوع طرح و رنگ بوده و به دلیل سطح صیقلی و شفاف طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. استفاده از سنگ مرمر گزینه ای عالی برای جذاب شدن فضا می باشد. این نوع سنگ به دلیل خاصیت سردی و خنک بودن برای مکان های گرم مانند حمام و آشپزخانه مناسب می باشد. قیمت سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها گران تر است, به همین دلیل خانه هایی که طراحی داخلی آنها با سنگ مرمر صورت می گیرد جزء لوکس ترین و گران ترین خانه ها محسوب می شوند.

در این بخش از دکورپدیا به معرفی چند نمونه دکوراسیون حمام که در آن از سنگ مرمر استفاده شده, پرداخته ایم. شما می توانید با استفاده از آنها و اعمال ایده های شخصی خود یک طراحی بی نظیر برای حمام خود اجرا نمائید. با ما همراه باشید.

با استفاده از سنگ مرمر برای دیوارها و کف حمام, زیبایی و جذابیت در فضا ایجاد کنید. تایل های شش ضلعی که در تورفتگی دیوار مشاهده می کنید از نظر بصری حرکت و پویایی ایجاد می کنند. طراحی این حمام نشان می دهد که چگونه می توان یک حمام قدیمی را با تغییر کفپوش و دیوارپوش به روز کرد و با استفاده از کانتر مرمر نمایی کلاسیک به حمام بخشید. عکس حمام های لوکس با سنگ مرمراگر به شدت به سنگ مرمر علاقمند هستید طراحی حمام زیر برای شما کاملاً ایده آل است. در این حمام از تخته سنگ های بزرگ مرمر برای سینک, وان, کفپوش و دیوارپوش استفاده شده است. تنها رنگی که در این حمام در کنار سنگ های مرمر به کار رفته رنگ برنجی شیرهای آب و دستگیره های آن می باشد. فضای حمام زیر به سبک مینیمالیسم طراحی شده, تمیز و ایده آل به نظر می رسد و برای افرادی که خواهان طراحی های معاصر هستند گزینه ای مناسب محسوب می شود. عکس حمام های لوکس با سنگ مرمرآیا به دکوراسیون تیره علاقه دارید؟ در تصویر زیر شاهد سنگ مرمر رگه دار به رنگ تیره هستید که برای افرادی که به دکوراسیون تیره علاقمند هستند گزینه ای ایده آل برای کفپوش و دیوارپوش محسوب می شود. دکوراسیون حمام زیر با استفاده از سبک مینیمالیسم و معاصر طراحی شده است. برای اجرای این طرح حمام شما باید مجهز به پنجره و یا لامپ های روشنایی باشد, در غیر اینصورت فضایی تیره و خسته کننده خواهید داشت. عکس حمام های لوکس با سنگ مرمرگاهی اوقات استفاده از تایل هایی که رنگ و سایز یکسانی دارند, زیبایی بی نظیری به دکوراسیون حمام می بخشد. خصوصاً اگر می خواهید از المان های دکوراتیو برای در هم شکستن یکنواختی استفاده کنید. استفاده از لوستر, قاب عکس و کرسی باعث ایجاد فضایی کلاسیک و شخصی در این حمام شده است. علاوه بر آن تایل های مستطیل شکل که برای کفپوش و دیوارپوش به کار رفته اند از ایجاد یکنواختی در فضا ممانعت می نماید.عکس حمام های لوکس با سنگ مرمراین حمام زیبا که با سنگ مرمر طراحی شده نشان می دهد چگونه ترکیب تایل های مرمر با رنگ ها و سایزهای متفاوت زیبایی می آفریند. به دیوارپوشی که در قسمت دوش به کار رفته توجه کنید. این طرح های مشبک زیبایی فوق العاده ای به این مکان بخشیده اند. هنگامی که از سنگ مرمر در طراحی حمام خود استفاده می کنید سعی کنید بهترین اشکال و اندازه ها را با هم ترکیب نموده و در حمام خود به کار ببرید. عکس حمام های لوکس با سنگ مرمرحمامی که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک حمام کلاسیک مستر با کفپوش و دیوارپوش مرمر است. تایل هایی که برای پوشش کف و دیوار استفاده شده اند در سایزهای مختلف به کار رفته اند و تحرک و پویایی به فضا افزوده اند. علاوه بر آن اگر به سنگ های مرمری که به عنوان حاشیه در اطراف دوش کار شده اند دقت کنید, متوجه زیبایی بی نظیر آنها خواهید شد.عکس حمام های لوکس با سنگ مرمراین حمام مستر در یک خانه ویکتوریایی واقع شده است. طراحی این حمام نشان می دهد استفاده از سنگ مرمر فضا را بسیار زیبا و لوکس می کند. سنگ مرمر قهوه ای مایل به زرد نسبت به سنگ مرمر خاکستری کمی متفاوت تر است اما گرمای بیشتری در فضا ایجاد می کند. عکس حمام های لوکس با سنگ مرمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *