دکوراسیون داخلی

ایده های طراحی اتاق کار در منزل

آیا شما وسط یک اتاق شلوغ بهتر کار می کنید یا در یک محیط کاملاً آرام و ساکت! آیا شما میینیمالیست هستید یا طرفدار شلوغی و یک اتاق پر از وسیله می باشید! آیا وقتی به پنجره خیره می شوید بهتر فکر می کنید یا هنگامی که قدم می زنید! طراحی اتاق و سازماندهی فضای آن در ذهن به شما کمک می کند فضای شخصی خانه را باب میل خود طراحی نمائید. در بحث دکوراسیون داخلی بهینه سازی فضا اهمیت بسیاری دارد. امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ها, طراحی دکوراسیون آنها باید به نحوی صورت گیرد که فضای مورد نظر شلوغ و گرفته به نظر نیاید بلکه نمایی ایده آل داشته باشد. امروزه طراحان با توجه به روحیات افراد و علایق آنها اقدام به ارائه ایده ها و راهکارهای بهینه سازی فضا می کنند. در این نوشته سعی کردیم پیشنهادات و ایده هایی در خصوص طراحی اتاق کار در منزل را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید به راحتی طرح ایده آل خود را اجرا نمائید. با ما همراه باشید.

آیا به قدم زدن علاقه دارید؟

چند مورد از مکان هایی که علاقه دارید در آنها کار کنید انتخاب کنید. یک میز سنتی که در امتداد دیوار قرار گرفته مکان مناسبی برای قرار دادن لپ تاپ و وسایل مورد نیاز است. در حالی که میز گرد در وسط اتاق برای نشستن, مطالعه و گفتگو مناسب تر است.  میز پایه بلند نیز مزایای خود را دارد و برای افرادی که می خواهند حین نشستن در جای خود تکان خورده و مدام به اطراف بچرخند کاملاً ایده آل می باشد.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا تمایل به انجام فعالیت های پر جنب و جوش دارید؟

برای طراحی اتاق کار خود می توانید طرحی را انتخاب کنید که بتوانید در کنار خانواده یا کودکان خود فعالیت کنید. مثلا یک کافی شاپ در اتاق نشیمن خود راه اندازی کنید, جایی که همه فعالیت های روزمره در اطراف شما انجام پذیرند. حتما برای اتاق یک بلندگو تعبیه کنید تا در حین کار بتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا وسایل اداری که در اطراف شما قرار دارند شما را آزار می دهند؟

هیچ قانونی وجود ندارد که شما را مجبور به قرار دادن میز و صندلی در قسمت مشخصی از اتاق کند. میز نهارخوری می تواند چند کارایی داشته باشد و صندلی پایه بلند نیز می تواند به عنوان صندلی کار مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دلیل شرایط کاری یک میز مخصوص کار انتخاب کرده اید راه های بسیاری برای اتصال فضای خانه به محل کار وجود دارد مثلاً در محل کارتان یک قالیچه کج بیندازید یا از کاغذ دیواری شاد برای پوشش دیوار و یک چراغ مطالعه زیبا و لوازم جانبی جذاب استفاده نمائید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا انسانی خیال پرداز هستید؟

به جای مبارزه با خیال پردازی آن را بپذیرید. میز کار خود را در نقطه ای از اتاق قرار دهید که بتوانید از پنجره بیرون را تماشا کنید اما فاصله قانونی از پنجره را رعایت کنید. همچنین می توانید میز خود را مقابل یک اتاق بزرگ بگذارید که بتوانید حین کار به همه جای اتاق دید داشته باشید. قرار دادن یک تابلوی الهام بخش در اتاق نیز ایده جالبی است. علاوه بر آن از کاغذ دیواری, صنایع دستی, آینه و گیاهان برای ایجاد یک حس خوب استفاده نمائید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا فردی بصری هستید؟

اگر شما فردی هستید که فضا از نظر بصری بر شما تاثیر می گذارد پس نگه داشتن وسایل در جلوی چشمتان بسیار اهمیت دارد. سعی کنید یک تقویم بزرگ تهیه کنید و با استفاده از گچ های رنگی روی آن علامت بزنید و یا یک تابلو اعلانات غول پیکر بسازید و مطمعن شوید که اتفاقات مهم و حساس را در آن یادداشت می کنید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا حواستان به راحتی پرت می شود؟

اگر کوچکترین صدا و فعالیتی حواس شما را پرت می کند باید چاره ای برای ایجاد فضایی آرام و خصوصی بیندیشید. همیشه اتاق خود را مرتب و تمیز نگه دارید. از ساکت ترین و کم استفاده ترین اتاق خانه استفاده کنید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا شما یک مینیمالیست هستید؟

در حوزه دکوراسیون داخلی مینیمالیست ها طرفدار فضای کاربردی و خلوت هستند. تمام آنچه که برای شما ضروری است را در اتاق قرار دهید. شاید یک میز تحریر کوچک چوبی مثل آنچه که در تصویر زیر مشاهده می کنید به شما کمک کند فضای کار خود را درست شبیه آنچه یک مینیمالیست دوست دارد بچینید. یک اتاق کار بدون کاغذه و لوازم تحریر اضافی ایده بسیار خوبی است. با این ایده از وجود فایل ها و کشوهای اضافی رهایی می یابید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزلآیا از حضور در اتاق شلوغ و پر از وسایل لذت می برید؟

برخی افراد از اینکه اتاقشان شلوغ باشد لذت می برند. میزهای ال شکل با انبوهی از فایل ها برای افرادی که می خواهند با لپ تاپ کار کنند بسیار مناسب است. اگر جزء این دسته افراد هستید می توانید برای ذخیره و نگهداری آنچه که دم دست نیاز دارید از کمد استفاده نمائید.عکس ایده های طراحی اتاق کار در منزل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *